27 Mart 2018 Salı

BANA GÖRE WORD NEDİR ?



WORD ile ilgili görsel sonucu 
























Sevgili takipçilerim,

hepinizin bildiği gibi ben öğretmenlik okuyorum. Bir öğretmen adayı olarak Web 2.0 teknolojilerini kullanmayı oldukça yararlı buluyorum. online bir alanda yazı yazmak ve bunu ücretsiz yapabilmek gerçekten bizler için oldukça iyi oluyor. Öğrencilerimin konuyu daha iyi anlaması ve derste sıkılmamaları için eğlenceli ödevleri word de hazırlayabiliz. Bu yüzden huzurlarınızda Office ailesine teşekkürlerimi bir borç bilirim.


                                                                                                                        Saygılarımla
                                                                                                                        İmran Binici



KAYNAKÇA:
Kendim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder