27 Mart 2018 Salı

BANA GÖRE POWER POINT NEDİR?




Ä°lgili resim




   Sevgili takipçilerim,

hepinizin bildiği gibi ben öğretmenlik okuyorum. Bir öğretmen adayı olarak Web 2.0 teknolojilerini kullanmayı oldukça yararlı buluyorum. online bir ortamda sunum yapabilmek ve bunu ücretsiz yapabilmek gerçekten bizler için oldukça iyi oluyor. Öğrencilerimin konuyu daha iyi anlaması ve derste sıkılmamaları için sunumlar önemli bir yer kaplıyor. Bu yüzden huzurlarınızda Office ailesine teşekkürlerimi bir borç bilirim.


                                                                                                                        Saygılarımla
                                                                                                                        İmran Binici



KAYNAKÇA:
Kendim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder