27 Mart 2018 Salı

SON KAYIT :(

microsoft office ile ilgili görsel sonucu











Buraya kadar Word, Excel, Power Point ile ilgili öğrendiklerimi ve bildiklerim size aktarmaya çalıştım. Evet tahminleriniz doğru bu son kaydım. Umarım bu yaptıklarım hepinize yaralı olur. Bu blog Bilgisayar ödevim olmasına karşın bana çok şey öğretti. Öğrendiklerimi sade ve açık bir dil ile siz değerli takipçilerime aktarmak istedim. Sayfaların altında kaynakçaları var kaynakçası olmayan sayfa var ise biline ki o sayfayı kendim yaptım. yani kaynakça ben. Bu Blog işi iyimiş sevdim ben. Farklı konularda yeniden görüşmek üzere HOŞÇAKALIN...
İMRAN BİNİCİ

2 yorum:

  1. Bu yararlı bloğunuzun devamını bekliyoruz sayın İMRAN HOCAM.Ailecek severek takip ediyoruzz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili takipçim.. Yeni projelr var Takipte kalın..

      Sil